utorok 15. marca 2016

Môj zanedbávaný blog



Krásny večer priatelia

Už dlhší čas sa pohrávam s myšlienkou, ako často myslíme na svoje sny a túžby.

Napadlo mi to, preto, lebo mala som túžbu mať svoj blog, kde by som prispievala pravidelne svoje myšlienky a postrehy a sem-tam aj fotkou svojej práce, či niečoho čo ma oslovilo.

Postupne sa prespávky medzi novými príspevkami predlžovali, až nakoniec som sa odmlčala na veľmi dlhý čas.

Nebolo to tým, že čas nie je (ten je vždy, keď sa chce), ale akosi som zabúdala na sny.

Od posledného príspevku ubehlo mnoho času a veľa sa toho aj zmenilo a vyrobilo.

Nesľubujem nič, ale budem sa snažiť sama sebe plniť sen o svojom blogu.

Moja najnovšia práca.

Ked som videla, rámček na pinterest.com, hneď som sa do neho zamilovala, samozrejme platonicky.

(Mám iné lásky :) )

Snorila po nete a hľadala optimálne množstvo za rozumnú cenu, vyhral jeden zahraničný obchod, ale čakanie bolo veľmi dlhé.

Až som sa dočkala. Prišli, krásne zabalené v jemnom papieri, ale museli počkať, mala som niečo súrnejšie.

Až dnes som to skúsila a poviem vám, že to bola brnkačka, Šilo sa samo.

Látka je z Prahy z niektorého super obchodu s látkami.
Tak posúďte sami.

Ďakujem za návštevu, prajem vám, aby ste boli šťastní a nezabúdali na svoje sny a túžby. Oplatí sa ísť za nimi.



P.S. Budúci príspevok, možno už zajtra, bude o tom, ako som kupovala "zvyšky".




2 komentáre:

  1. Alenka,si šikovná a tvoje práce sú prenádherné.Prajem ti z celého srdca nechsa ti dari a nechsa ti splnia všetký sny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná peněženka. Obdivuji každého, kdo ušije peněženku. Mně se to nikdy nepodařilo.

    OdpovedaťOdstrániť