piatok 18. marca 2016

Ako som kupovala "zvyšky"

Pekný piatok, prajem milí moji

Sľúbila som, že vám napíšem, ako som kupovala zvyšky.
Nemusíte sa obávať, boli to zvyšky koženky, ktorú využívam pri svojej práci.

Od svojich detských čias, mám rada bazáre /dnešne secondhandy).

Zásoby koženky sa mi pomaličky míňali, tak som "obehala" na nete e-shopy.
Mala som jeden zdroj, ktorý mi sľúbil a nedodržal slovo. Ale to nič. Čakala ma lepšia ponuka.

Vytočila číslo a pýtam sa "Prosím vás máte koženky tú a tú?"
"Máme" a "máte aj zvyšky?"
"Máme"
A moja odpoved "Poprosím vás o tie zvyšky"

A viete čo prišlo jedná ťažká rolka a tam 43 metrov zvyškov koženky, ktorú som potriedila podľa farieb a zaplnila ňou priestor pod manželskou posteľou. :)

Moja radosť bola, no ako keď dieťa dostane plný balíček cukríkov a môže ich zjesť pred obedom :)

Takže aj takto sa môžu nakupovať zvyšky, čo je pre niekoho zvyšok, pre iného to môže byť hotový poklad.

A ešte pár fotiek čo som stihla




Prajem krásny už jarný víkend priatelia. 

1 komentár:

  1. Alenka spod Tvojích rúk vychádzajú nádherne a veľmi kvalitne veci. Dlho si tu neprispela, sem tam tu mrknem a dnes nádherny príspevok. A ako si pekne opísala tie zvyšky...veeeľmi dobre to chápem aj ja, len ja radšej látky a to malokedy majú zvyšky :-) Maj sa dobre a prajem krásny víkend.

    OdpovedaťOdstrániť