štvrtok 9. apríla 2015

s nádychom orientu

Tak veľkonočné sviatky máme za sebou. I oblievačku, ktorú ja vôbec nemusím :(

A v takej zime už vôbec nie.

Dlho mi stála v skrini táto látka, nevedela som, kde ju použiť, až teraz, keď mi kuriér doniesol nové farby koženky.

Je to bavlna z kolekcie Maywood studio.

Kabelka s nádychom orientu.

Verím, že už bude teplo, zimy už bolo pre mňa dosť. A asi aj bude, dnes slniečko svieti od rána, tak hádam to vydrží.

Krásne jarné a slnečné dni prajem.


3 komentáre:

  1. Alenka všetke tvoje tašky sú úžasneeeeeee... nestačím ani sledovať ako rýchlo ich pribúda, si skutočne šikovná. Pozdravujem a prajem krásny víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marienka, ďakujem za pochvalu, a tiež prajem krásny víkend, verím, že už slnečný.

      Odstrániť
  2. Krásně jsi to zkombinovala. Takto ta látka opravdu vynikne.

    OdpovedaťOdstrániť