nedeľa 2. februára 2014

Viem, viem, je zima...

Viem, že je zima, i keď to tak nevyzerá (aj keď teraz je u nás trochu snehu),...
zachcelo sa mi trochu leta.

Už dávnejšie som mala kúpenú túto látku, a stále som nevedela čo z nej.
Až v jednu noc, mi napadla, kombinácia s bielou koženkou.

Ušila som ju za jedno sobotné popoludnie, robota išla od ruky.

Veľmi sa mi páčil výsledok.

Už robí radosť jednej milej kamarátke, dala si ju k narodeninám ako darček.

Čo žena neurobí, preto, aby mala novú kabelku.



6 komentárov:

  1. Woooou...ale ti to ide?...už čakam na ďalšiu, je to ako droga však?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie tvoje kabelky sú úžasne.Ja som sa rozhodla že tiež začnem,vlastne jedna známa ma poprosila aby som jej ušila kabelu ale neviem sa do toho pustiť.Už mám aj látku riflovina a modrá látka ale ako začať?Odkladám to zo dňa na deň.Poraď ako to ty robíš?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skúšam po tretikrat...nechce mi zobrať komentárik. Tašky sa ti zapáčilo šiť, za chvíľku bude ďalšia je to droga :-) Aj tato je krásna, maš šikovnosti zadosti. Pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezká taška, na přivolání jara jako stvořená :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť