štvrtok 26. septembra 2013

Milá, malá Lila

Často nachádzam fotografie, na ktorých sú veci-vecičky, ktoré mi padnú do oka, a potom ich ukladám a ukladám do záložiek, už ich je mnoho.

Teraz som natrafila na špagety-vlnu.
Kupovať som ju nechcela (je dosť drahá) a výsledkom som si nebola istá.
Tak som si pomohla odloženou jersejovou plachtou (kúpila som malú).
Nastrihala pásy, zmotala do klbiska, kúpila háčiky (pre istotu 3 veľkosti) a za večer pri filme vzniklo toto.

Rúčky mi doniesla suseda z vyradenej babusovej nákupky (vraj zúžitkujem všetko:o))
Omotala som ich tenkou stužkou... našla som len tenkú, ešte by sa hodila nejaká tá ružička tón v tóne, ale požadovaná šírka a farba v obchode nie je.

Nepredpokladala som takýto výsledok, som spokojná.
Sára bude mať radosť. Malý, milý darček pre škôlkarku na drobnosti.


4 komentáre:

  1. No Tebe tu toho pribudlo...všetko je krásne :-) Taštička a za večer?...hmmm....šikovnica, je krááásna aj farba sa mi páči, jemňunká.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takú krásnu taštičku by bral asi každý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takú krásnu taštičku by som brala a nebola by som sama.Už som napísala asi 4 komentáre ale niet ich.Dúfam,že odrazu nenaletia všetky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Eni.....presne tak, špagetovú priadzu si aj ja vyrábam...
    prajem veľa zdaru v tvorení

    OdpovedaťOdstrániť