nedeľa 14. júla 2013

Organizér do kabelky

Poznáte to, ráno sa ponáhľate, musíte vychystať deti do školy, manžela do práce.....

Máte už predstavu čo si oblečiete, ale kabelka, ktorú ste mali včera vám už neladí.
Tak siahnete po tej "správnej" a pre nedostatok času, niečo zabudnete preložiť z jednej do druhej.

Občas chýba pero (u mňa permanentne), hygienické vreckovky, a keď vám niečo spadne do oka tak si spomeniete, že zrkadielko ostalo v tej, ktorú ste mali ešte minulý týždeň na oslave.

Vyriešila som to šikovným organizérom, ktorého strih som "odkukala".
Stačí ráno len premiestniť z kabelky do kabelky a nič nezabudnem.



8 komentárov:

  1. No to je bomba, už som to aj niekedy videla, som si povedala to musím mať...ale potom mi to vyprchalo z hlavy, takže toto musím mať :-))dík za inšpiráciu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie je za čo, tiež som sa len inšpirovala:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne.Niečo podobné som v tomto období urobila aj ja ,len moje sú ako poppadúrka.Vložím koncom týždňa lebo som foťák požičala vnúkovi, ktorý je momentálne v Taliansku v Turine- futbalista - tak sa teším na jeho zábery.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem Helenka, som rada, že Ťa znova po čase vidím, aspoň takto virtuálne. Dúfam, že vnuk bude mať krásne zábery, Taliansko je nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosím Ťa Alenka a ten zips tam naokolo je načo?...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mery z oboch strán sú tam kapsy, čiže z jednej strany je kapsa so zipsom + nad ňou ešte jedná kapsa po celej šírke, a z druhej strany sú tiež kapsy len svetlá je prešitá v strede na dve časti a tá spodná vzorovaná je prešitá na tri časti

    OdpovedaťOdstrániť