streda 22. mája 2013

Stovežatá......


Tentoraz som ju videla na vlastné oči. Praha. Mesto mnohých tvári, ani blízko ale zase ani veľmi nie ďaleko.

Bola nádherná. Počasie priam ideálne, pamiatky neopísateľné a všade mnoho turistov. 
V metre, v centre, v katedrále, na hrade, priam všade. A češtinu sme ani nepočuli. 




Prešli sme od centra až po Vinohrady, Vyšehrad, Malá Strana, strááááááášne veľa sme toho stihli pochodiť za tri dni. Adekvátne tomu boli na tom naše nožičky.
Ale stálo to za to.
Doma sme ešte zakonponovali do jednotlivých trás aj adresy obchodíkov látky Mráz a Bellus.

No ako v látkovom kráľovstve.

V Bellus (vydávajú Švadlenku) som sa zdržala no dobrú hodinku. Manžela som poslala na koštovku lávového piva, pochvaľoval si, že bolo dobré.
A ja som obdivovala všetky tie látky a ich kombinácie. Podebatila som si s pani predavačkou, bolo mi tam super. Verím, že sa tam ešte niekedy vrátim a nechám tam ešte aj pár koruniek.




8 komentárov:

  1. Tak toto bolo tesné, tento týždeň by ste toho toľko asi nepochodili, skôr si poplávali :) Krásne fotky ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bolo krásne, ale to čo je teraz, tak toho mi je veľmi ľúto. Voda je živel.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wooou, Praha...no Ty si dievča činu keď si objavila aj Belletkin obchodík, hm... Škoda fakt že sa tam teraz dejú take zle veci, veď kedysi to bola ja naša Praha.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No obchodík sme našli podľa doma vytlačenej mapy, manželová zásluha, bolo tam ako v rozprávke, škoda, že u nás nie je niečo také, myslím blízko nás východniarok.

      Odstrániť
  4. Tak to ti závidím.V Prahe som ešte nebola alebo vlastne bola len na stanici,keď som prestupovala do Františ.lázni. Fakt ti verím že to musel byť obrovský zážitok ,šťastie že si nešla neskôr.A ten obchod....To muselo byť,čo?Pozerania na celý deň. Aj si niečo kúpila som presvedčená o tom,že hej a už sa teším na tvoj nový výtvor.Čo to bude?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No bolo to v tom obchodíku super. Milí ľudia, podebatili sme, aj sa mi odísť nechcelo. Kúpila som si len niečo málo, ale povedala som si, že sa tam ešte vrátim niekedy v budúcnosti.

      Odstrániť